Dienstag, 30. August 2011

Less is More - Take 3 Challenges

Zwischen viele kleine Alben, die ich zu Zeit für die Spielkreiskinder meines kleinen Sohnes mache, habe ich ein Kärtchen für die Less is More Challenge eingeschoben.

Take 3 Challenges ist das Thema diese Woche. Ich habe mir also 3 Themen der letzten Monate ausgesucht und sie auf meiner Karte umgesetzt.

Meine Auswahl lautet: Flower or Tree / 3 Squares / Ribbon or Button

Ja und hier mein Kärtchen:



Herzliche Bastelgrüße an alle Besucher und vielen lieben Dank für's Vorbeischauen und Kommentar hinterlassen,

Eure Heike

Kommentare:

Chrissie hat gesagt…

I love this one Heike. You have made a super little scene for each tree... wonderful!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Jenni's Jems hat gesagt…

Really beautiful card and love the bow too x

Pauline hat gesagt…

Beautiful scenes, love the colours you have used.

Mandi hat gesagt…

Fabulous card Heike
I love the little pictures you have created, so original
Super card
Thank you very much
Mandi Diva LIM
"Less is More"

Jo Street hat gesagt…

Beautiful card, the pictures are lovely and the colours are so soft.
Jo x

Linby hat gesagt…

wow-this is gorgeous, I have that stamp set - must try to get a result like this with it LOL!
Linbyx

mustavcoffee, Gay Peplow hat gesagt…

Hi there, Lovely card, simple and beautiful, Gay xxx

Aileen hat gesagt…

Love the these stamps and the little scenes you've made. x